loading...
فان اسپيد
فان اسپيد بازدید : 7 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

کسب ورودي A مسابقات جهاني توسط حدادي

احسان حدادي که ورودي B را در آمريکا کسب کرده بود، در رقابت‌هاي (world-challenge) جمهوري چک در شهر استراوا توانست با پرتاب 66 متر و 98 سانتي متر علاوه بر کسب ورودي A مسابقات جهاني روسيه، مدال برنز اين رقابت ها را از آن خود کرد.

به گزارش فارس،"مارتين ويريگ" آلماني در اين رقابت با پرتاب 67 متر و 46 سانتيمتر، رابرت هارتينگ قهرمان جهان و المپيک را هم پشت سر گذاشت و پديده مسابقات نام گرفت.

هارتينگ در اين مسابقه با 67 متر و 10 سانتيمتر به مقام دوم رسيد.

گرد کانتر استونيايي با پرتاب 66 متر و 97 سانتيمتر، پيتر مالاچوفسکي و رابرت اوربانک هر دو از لهستان به ترتيب با پرتاب هاي 66 متر و 95 سانتي متر و 63 متر و 76 سانتيمتر در مکان‌هاي چهارم تا ششم قرار گرفتند.

حدنصاب ورودي A براي حضور در مسابقات جهاني روسيه 66 است.

پيش از احسان حدادي که هنوز مشخص نيست که در مسابقات قهرماني جهان در روسيه شرکت کند يا خير، حسن تفتيان توانسته بود با طي کردن 100 متر در مسابقات آلماتي قزاقستان در مدت زمان 10 ثانيه و 15 صدم ثانيه ورودي A مسابقات قهرماني جهان در روسيه را به دست آورد.

با توجه به کسب ورودي A‌ توسط احسان حدادي و ورودي B‌ توسط محمود صميمي در پرتاب ديسک، دووميداني ايران براي اولين بار در تاريخ اين رشته ورزشي مي‌تواند دو ورزشکار در پرتاب ديسک را راهي مسابقات قهرماني جهان کند.

پيش از اين ابراهيم رحيميان در ماده پياده روي 20 کيلومتر، ليلا رجبي در پرتاب وزنه ورودي B، رضا قاسمي در 100 متر ورودي B اين رقابت ها را کسب کرده بودند.

تا امروز تعداد ورزشکاران اعزامي ايران به مسابقات قهرماني جهان در روسيه به شش نفر رسيده است و کارشناسان پيش بيني مي کنند با توجه به اينکه هنوز تا 12 مرداد ورزشکاران جهان فرصت دارند، تعداد سهميه هاي ايران حداقل به هشت ورزشکار افزايش يابد.
فان اسپيد بازدید : 12 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

معروف: بازي با ايتاليا خوب از آب درمي‌آيد

سعيد معروف در رابطه با وضعيت تيم ملي اظهار کرد: چون ما بعد بازي با صربستان استراحت نکرده بوديم دو روز به ريکاروري پرداختيم. و از چهارشنبه در واقع تمرينات اصلي را شروع کرديم. روزهاي اول سخت‌تر است. به خاطر اختلاف ساعت و سالن جديد کمي تطبيق با شرايط جديد دشوار مي شود. در هر حال خوشبختانه تمرين خوبي را پشت سر گذاشتيم.حالا ببينيم چه اتفاقاتي در بازي خواهد افتاد.

به گزارش ايسنا،وي افزود: ليگ جهاني چنين سختي هايي را دارد. بايد هميشه در راه باشيد و اختلاف ساعت هاي مختلف را تجربه کنيد. به هر حال بايد به اين چيزها عادت کنيم و خوشبختانه آقاي ولاسکو با تجربه گرانبهايي که در ليگ جهاني دارد توانسته است کمک زيادي کند که بازيکنان زودتر به اين شرايط عادت کنند.

کاپيتان تيم ملي درباره بازي با ايتاليا خاطرنشان کرد: ايتاليا سابقه 8 قهرماني در ليگ جهاني را دارد و ما اولين تجربه خود را پشت سر مي گذاريم. به هرحال خودتان توضيح داديد. ايتاليا هميشه جزو ابرقدرت هاي واليبال بوده است. در اين دوره هم کار تيمي خيلي خوبي داشتند. توانستند روسيه را داخل خاک خود شکست دهند. فکر مي‌کنم بزرگترين انگيزه آنها اين است که شش امتياز از دو بازي برابر ما بگيرند و صعودشان را از گروه قطعي کنند. به همين خاطر با تمام توان ظاهر مي‌شوند. اما تيم ما هم در بازي با صربستان نشان داد که مي‌تواند با تيم هاي سطح بالاي دنيا بازي کند و فکر مي‌کنم به همين دليل مثل بازي سال قبل با ايتاليا بازي خوبي از آب درآيد.

وي درباره تغييري که ولاسکو در ترکيب 12 نفره انجام داد و دو دريافت کننده جديد به ايتاليا برد، به ايسنا گفت: اصلا بحث ضعف نيست. اگر دقت کنيد در بازي با صربستان همه ديدند ما بازي را 12 نفره برديم و حتي کسي که گيم پنجم وارد بازي شد، آمد و تاثير خودش را گذاشت. سيستم اين است که چون دوره اول ليگ جهاني را تجربه مي‌کنيم و مي دانيم سال بعد هم خواهيم بود چون از گروه ما تيمي سقوط نخواهد کرد، به بازيکن هاي مختلف ميدان داده شود تا عيار بازيکن ها بدست آيد. به همين دليل من فکر مي‌کنم آقاي ولاسکو همه را تست مي کنند تا به دوازده نفر اصلي براي بازي هاي ليگ جهاني و جام جهاني 2014 دست پيدا کند.

فان اسپيد بازدید : 8 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

ميلان به دنبال جذب هافبک تيم ملي ژاپن

 کيسوکه هوندا يکي از نامدارترين بازيکنان تيم ملي ژاپن محسوب مي شود که پس از عملکردي مناسب در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي به تيم زسکامسکو از روسيه پيوست.

وي در رقابت هاي جام کنفدراسيون ها نيز که هم اکنون در کشور برزيل درجريان است بازي هاي بسيار خوبي براي تيم ملي ژاپن برابر برزيل و ايتاليا از خود نشان داد و با وجود حذف ژاپن از اين رقابت مهم، خود را به عنوان يکي از بهترين بازيکنان جام معرفي کرد.

همين عملکرد درخشان سبب شده تا مسوولان باشگاه آث ميلان با درخواست ماسيمو آلگري سرمربي تيم خود با ارائه پيشنهادي هفت ميليون يورويي به دنبال جذب هوندا باشند.

هرچند هنوز باشگاه زسکا مسکو واکنشي به اين پيشنهاد نشان نداده است اما باتوجه به زمان کمي که از قرارداد اين هافبک با باشگاه روسيه اي باقي مانده به نظر مي رسد مسوولان زسکا مسکو براي جلوگيري از زيان هاي مالي چاره اي به غير از فروش هافبک تيم ملي ژاپن به ميلان نداشته باشند.

باشگاه ميلان ايتاليا از دو فصل قبل و پس از فروش آندره آ پيرلو به يوونتوس هنوز نتوانسته هافبک بازيساز خوبي داشته باشد و شايد حضور هوندا در جمع اين تيم بتواند مشکلات ميانه ميدان شاگردان آلگري را از بين ببرد.

 

فان اسپيد بازدید : 9 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

اضافه شدن آناليزور ايتاليايي به کادر فني ايران

تمرينات تيم ملي ايران در سالن پالازاکاي مودنا در هر نوبت تماشاگران ويژه‌اي که از بازيکنان سابق بزرگ واليبال دنيا و ايتاليا هستند، دارد که براي ديدن تمرينات ولاسکو در تيم ايران به سالن مي‌آيند و معمولاً ولاسکو بعد يا قبل از تمرين با آنها دقايقي به سلام و احوالپرسي مي‌پردازد.

به گزارش فارس،ايرانيان زيادي براي حضور در سالن پالازاي مودنا و تشويق تيم ملي، در سفارت ايران در ايتاليا ثبت نام کرده‌اند تا جايي که سفارت ايران در رم براي اياب ذهاب آنها با مشکل مواجه شده است و اعلام کرده تنها تعدادي از آنها را براي تماشاي اين ديدار به شهر مودنا خواهد آورد.

* پيروزي ايران مقابل صربستان در بازيکنان ايتاليا استرس و وحشت زيادي به وجود آورده، تاجايي که آنها در مصاحبه‌هاي خود با خبرنگاران ايتاليايي از اين بازي به عنوان يک مسابقه سخت و پر استرس ياد مي‌کنند.

* درخشش مردان واليبال ايران در ليگ جهاني واليبال وحشت زيادي را در رسانه ايتاليايي به وجود آورده و رسانه جمعي ايتاليا از ايران به عنوان يک تيم قدرتمند و غير قابل پيش‌بيني ياد مي‌کند.

* جلسه پريليمينري اينکواري ايران، براي بررسي مدارک تيم ساعت 15 امروز در هتل بست وسترن مودنا با حضور نماينده فدراسيون جهاني واليبال، مدير اجرايي مسابقات ليگ جهاني در ايتاليا و کادر فني تيم ملي ايران برگزار خواهد شد.

* جلسه جنرال تکنيکال ميتينگ ديدار ايران و ايتاليا ساعت 21 امروز با حضور نماينده فدراسيون جهاني، مدير اجرايي مسابقات ليگ جهاني در ايتاليا، داوران اين ديدار و سرپرست، سرمربي و پزشک دو تيم در هتل بست وسترن شهر مودنا برگزار خواهد شد.

* ملي پوشان واليبال ايران صبح امروز در برنامه تمريني خود در نوبت صبح استراحت داشتند و ساعت 16 تا 18 در سالن پالازاکاي ايتاليا به تمرين خواهند پرداخت.

* بر اساس اعلام کميته برگزاري مسابقات ليگ جهاني واليبال در ايتاليا نشست خبري سرمربيان دو تيم پس از جلسه جنرال تکنيکال ميتينگ و پيش از آغاز مسابقه برگزار نخواهد شد.

* يک آناليزور ايتالايي که فيلم بازي‌هاي حريفان ايران را در ليگ جهاني براي کادر فني تيم ملي ارسال مي‌کرد، بنا به درخواست خوليو ولاسکو در اين دو ديدار تيم ملي کشورمان را همراهي مي‌کند.

فان اسپيد بازدید : 7 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

اسپانيا حريف برزيل در فينال شد

تيم ملي فوتبال ايتاليا در ضربات مرگبار پنالتي مقابل اسپانيا در مرحله نيمه‌نهايي جام کنفدراسيون‌ها شکست خورد تا ماتادورها حريف برزيل در فينال شوند.

ديدار تيم‌هاي اسپانيا و ايتاليا از مرحله نيمه‌نهايي جام کنفدراسيون‌ها ساعت 23:30 به وقت ايران در فورتالزا برگزار شد که در پايان 120 دقيقه اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيد تا بازي به ضربات پنالتي کشيده شود.

در ضربات مرگبار پنالتي جان لوئيجي بوفون و ايکر کاسياس هيچ‌کدام نتوانستند ضربات پنالتي را مهار کنند و در نهايت در ضربه شماره هفت پنالتي بود که بونوچي مدافع ايتاليا توپ را به بيرون زد و در نقطه مقابل ناواس با گلزني خود ماتادورها را به فينال رساند.در نهايت اسپانيا و برزيل بامداد دوشنبه فينال جذاب اين دوره از پيکارهاي جام کنفدراسيون‌ها را برگزار خواهند کرد.برزيل موفق شده بود شب گذشته مقابل اروگوئه با نتيجه دو بر يک پيروز شود.

فان اسپيد بازدید : 8 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

حمزه زريني جايگزين قائمي مي‌شود

 

فرهاد قائمي به دليل مصدوميت نمي‌تواند برابر ايتاليا بازي کند و حمزه زريني جايگزين وي خواهد شد.


 

فرهاد قائمي، بازيکن دريافت کننده تيم ملي واليبال که از مصدوميت ناحيه کمر رنج مي‌برد، به بازي با ايتاليا و کوبا نخواهد رسيد؛ از اين رو کادر فني تيم ملي کشورمان تصميم گرفت زريني را جايگزين قائمي کند.

به گزارش فارس،به اين ترتيب حمزه زريني عصر امروز تهران به مقصد مودناي ايتاليا ترک خواهد کرد تا صبح فردا به جمع ملي پوشان واليبال ايران در ايتاليا بپيوندد و تيم ملي را در ديدار مقابل ايتاليا و کوبا همراهي کند.

فرهاد قائمي هم امروز به تهران بازخواهد گشت.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 54
  • بازدید کلی : 1,550